1 Mart 2013 Cuma

Wu Chun - Romantic Princess



Ben ki Kore'den başka tüm Uzak Doğu'ya önyargılı bakan insan.! 

Değerli arkadaşım (tutum) Romantic Princess diye bir diziye başlamış başlamasına ama ballandıra ballandıra  anlatmasıda çok geç olmadı sanırım. O an nasıl bir anıma denk geldiyse artık izleyeceğim dedim ve (çok enteresandır) ardından hemen diziyi açıp izlemeye koyuldum. Beni bilen bilir, aslında kendi bildiğinden başkasını yapmayan bir insanımdır malesef. Üstelik Kore dışı uzak doğuyada ısınamamışımdır bir türlü. Artık nasip, kısmet diyorum bu olaya başka açıklama bulamadım kendime. Tavsiye eden arkadaşımın da etkisinin büyük olduğu kaçınılmaz bir gerçek tabi. :)

Efendim bu diziyi izlemeyen varsa hemen koyulsun izlemeye derim. Açıkça söylemek gerekirse diziyi izlerken mantığınızı rafa kaldırıp kalbinizi koyacaksınız ortaya. Bazı yerleri çok çocukça ve çok saçma olmasına rağmen, tadı damağında kalıyor insanın. Pişman olmayacağınıza emin olabilirsiniz. Yalnız sizi uyarmam gereken bir nokta var.! 

'Yok öyle bir erkek, henüz doğmadı, doğsada bizi bulmaz.' diyerek kendinizi çok kaptırmamanızı öneririm. :P

Malum başrolümüz Wu Chun olur. Kendisiyle bu dizide tanışmış ve abayı yakmış durumdayım. :) Dizilerde sevdiğim erkek iyi adamdan ziyade kendini beğenmiş, daha doğrusu kendine fazlasıyla güvenen erkek tipidir genelde. Fakat her başrol bu duyguyu yeterince yansıtamaz çoğu zaman. Bu adam öyle bir konuşturmuş ki oyunculuğunu, gerçek hayatta nasıl biri olduğunu umursamadan bütünleştirmiş durumdayım, rolü ile kendisini. :O  Uzun bir süre etkisinden çıkamayacağım kesin. :( Hakkında söylenecek çok şey var aslında. Yine de bugünlük burada bitiriyor ve kısa zamanda Wu Chun biografisi ile geri dönmeyi planlıyorum. :D

Ve size diziden bir parça hediye ediyorum. ^^




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder