16 Mart 2013 Cumartesi

Infinite 'Man In Love' Sungyeol Ver.



Bugün de ucuz atlattım. Günün şanslı adamı Yeol'dü ve sona yaklaştıkça içimdeki Hoya korkusu giderek büyümekte!!!

Şimdiye kadar gelen tüm tanıtım videolarında tek bir şeyi savunmuştum. Woollim üyelerin karakterine göre video yapıyor diye. Fakat aynı şeyin Yeol için geçerli olduğunu düşünmüyorum. O kıpır kıpır, yaramaz Yeol'ümüz çok daha akıllı uslu gibi görünüyor. Çok tatlı göründüğü apayrı bir gerçek tabiki. Yemek yapma konusu Woo'dan sorulur elbette ve Yeol'ün bu konuda pek becerikli olduğu söylenemez. Gel gör ki efendim, bir insana mutfak konsepti bu kadar yakışabilirdi ancak. İnsan bu videoyu izleyince 'Allah'ım sen ne sevimli şeysin öyle, gel biz birlikte ne yemekler, ne tatlılar yapacağız gel.' demiyor değil. :O Kıyafetlerini çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. :3

Oyy senin iş yaparken ki karizmanı seveyim ben. :D




Sungyeol Tanıtım Resmi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder