16 Mart 2013 Cumartesi

Infinite 'Man In Love' Woohyun Ver.



Ve bugünün süprizi Woohyun ile geldi. Aslında onun tanıtım videosunun gelebileceğini hiç tahmin etmemiştim. Doğrusu Yeol ya da L i bekliyordum ama beklentim bir sonraki tanıtıma kaldı artık. :) Tüm bu videolardan sonra Hoya'nın en son gelmesinden yanayım. En azından yaşayacağım enkaz, MV ile birleşmiş ve etkisi hafiflemiş olurdu. :')

Bu video sanırım şarkı hakkında yeterince ipucu veriyor bize. Romantik bir konsept olduğunu çok rahat bir şekilde anlayabiliyoruz. Bir kız var videoda gereksiz yere falan filan...
Bizimkilerin danstan çok kızla iletişimini görecek gibiyiz. Umarım bu tahminimde yanılıyorumdur. -_- Bir Special Girl klibinin İnfinite versiyonu ile karşılaşmak istemiyorum. :( [Special girl klibide favorim bu arada. :O Hoya ve DW mükemmelliğinden kaynaklanıyor elbette. )

Woohyun'un hallerine bittim resmen. Saç stili çok tatlı çok yakışıyor ona. :3 Jongun kediciği gibi Woo'nunda ayıcığı pek uyumlu olmuş onunla. eheheheh :) Aegyo kralımız, romantik Woo'muzada ancak böyle sevimlilikte bir tanıtım giderdi. Woollim seni gerçekten çok seviyorum. Çocukları bu kadar iyi tanıyıp, onları bu derece mükemmel yansıttığın için bir numarasın. :3

Ve beni benden alan gif <3



Woohyun Tanıtım Resmi






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder