18 Mart 2013 Pazartesi

Infınıte 'Man In Love' Hoya Ver.



İnsan, olabileceklerden nasıl kaçınabilir ki? Gerçek bir tokat gibi çarpıyor işte insanın yüzüne!! Videoyu izlememeye o kadar kararlıydım ki, eve gelir gelmez ilk iş bilgisayarımı açıp teaser'ı izlemek oldu, siz düşünün artık ne kadar iradeli bir insanım! Telefondan izleme gereği bile duymadım, ekran küçük algılayamam, her şeyi iyi süzemem yok efendim büyük ekranda sindire sindire izlemeliyim. Bak bak bak... Aklımdan geçen düşüncelere bak. Kızıyorum kendime işte hof...

Bu çocuk ne ara bu kadar zayıf noktam oldu da hiç haberim yok. Sanırım en uzun yazım bu başlık altında olacak. Şimdiden herkesten özür dilerim. Gerçi okuyanda yok ya neyse, ben kendi kendimi rahatlatayım. :P

İlk önce eleştirimi yapmak istiyorum. Video'nun geneline bakarsak buram buram aşk kokuyor. Benim öküzüm bildiğin hediye arıyor. Vıcık vıcık bir MV gelmesinden çok korkuyorum. Ama şu saatten sonra, her üyenin bir kızla ayrı bir hikayesinin olacağı da neredeyse kesin gibi. Sona yaklaştıkça tehlike artıyor, öyle değil mi? Bizim İnfinite'den beklediğimiz bir tarzda albüm gelecek mi diye merak etmiyor değilim.


Kafa zehir tabi çalışıyor, ne yapsam ne etsem diye düşünüyor. Ama bilmiyor ki o böyle oldukça beni bir girdaba sürüklüyor. :'(



Sonunda aklında bir fikir beliriyor ve hemen işe koyuluyor. 

Sorarım sana Hoya, neden diğer üyelerden biri değil de sen layık görüldün bu role? Sus, cevabını duymak istemiyorum! Ardında gizlediğin acımasız gerçek değil mi bu? Son zamanlarda göstermeye başladığın gerçek sen değil mi bu? İnsanın kalbini hoplatan ve körü körüne sana bağlılığını artıran, ulaşılmazlığının acısını iğneyle kalbe işleyen ve en kötüsü mucizelere inanmaya zorlayan gerçek sen... Ne istediğimi bilemez durumdayım artık. Eski içine kapanık Hoya'mı yoksa şimdiki gibi tüm çarpıcı gerçekliğiyle karşımda duran Hoya'mı inan hiç bilmiyorum. :'( Ne olursa olsun her ikisini de çok fazla sevdiğim bir gerçek. Önceki sen ile bende gizliyordum sevgimi, şimdiki senle bende açığa vuruyorum herşeyi! Ve bu en nefret ettiğim durumlardan biri...



En sonunda ne alacağına karar veriyor ve sıradanlığın böylesi dedirtecek kolyemiz görünüyor. 
Hani zehir gibiydi kafan? Hani cin fikir gelmişti aklına? Nerede orijinalliğin senin? Pehh papucumun romantiği, senden de ancak bu beklenirdi zaten. :P Aman biliyorum hemen savunmaya geçme kendini. Bu tercih senin değilse ne olmuş yani, neticede sana layık görülmüş. -_-

Gül gül öyle içten gül sen. -_- Amacına çok iyi ulaştığını bil utanmaz herif... Hee çok komik zaten!!!



Sen böyle gülmeye devam et, bende böyle mal mal seni izlemeye devam edeyim. Atlayıp geleceğim Kore'ye o olacak sonunda. Hayır yani gelsemde bir halt olacağı yok neden yoruyorsun ki beni? Şu kaşlarını da aşağı doğru baktırmayı bırak artık, tikim var benim sen bilmezsin tabi. -_- Saçlarına saramadım bari kaşlardan gireyim. Ne yapayım işte bir yerden gıcık kapmalıyım sana yoksa bu gidişat hiç iyi bir gidişat değil. :'( Yine de gül ama hep olur mu, ağladığını görmek daha çok acı verecektir. :')



He birde burda çok mal çıkmışsın. Kare surat ne olacak. Seni her zaman yakışıklı olarak göreceğimi düşünmüyordun değil mi? Ohh canıma değsin, bir kusurunu buldum işte artık dalga geçebilmem için bir sebebim var. :P Desemde ardından gelen gülücük ve bakışların çürütüyor tüm sözlerimi. :(



Artık gelsede şu MV, bitse bu çile. Gerçekten çile olmaya başladı beklemek, şaka gibi ya! Neyse daha fazla yorum yapıp diğer İnfinite üyelerine haksızlık yapmak istemiyorum. Malum hepiniz benim için çok özelsiniz ve ben yeterince içimi döktüm sanırım. Hemen kondur kendini baş köşeye asil oğlan. :)

Videonun en can alıcı noktasına değinmeden, değinemeden şu yazıyı bitirmeyi o kadar çok isterdim ki! O kadar ani yakalandım ki o bakışlara etkisinden uzun bir süre çıkmam imkansız gibi görünüyor. :( Video senin aptal gülüşünle bitti sanıp kafamı bilgisayardan uzaklaştırırken yakalandım o bakışa. İşte bu bana asla yapmaman gereken tek şeydi. Bu kadar acımasız olmanı kabullenemiyorum. Sevilmek senin için ultra güzel birşey olabilir ama böylesine bencil olman sana hiç yakışmıyor. Resmen nefsimin üzerine bastığın en uç noktaydı bu! Beni en büyük cehennem çukuruna attığın acımasız an. Kalbimin tamamen seninle dolduğunu hissettiğim en kötü an. :'( Hoya... Ho Won... Bana göre sen dünyanın en kötü insanısın... Ve bana göre sen 'şimdilik' vazgeçilmezsin...



Hoya Tanıtım Resmi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder