19 Mart 2013 Salı

Infinite 'Man In Love' Sungkyu Ver.



Sonunda beklenen son üyemiz liderimizinde videosu geldi. Bu heyecanlı döneme iyi kaptırmıştım kendimi ama tanıtım videolarının bitmiş olmasına üzülemeyeceğim doğrusu. Artık biran önce albüme kavuşmak istiyorum. Umarım albümün ayın 24'üne ertelendiği haberi gerçek değildir. Lütfen olmasın Woollim lütfen. :'(

Videoyu izleyince şöyle bir düşündüm. Bizim lider bu kadar romantik bir insan olabilir mi diye.? Tabi kendi kendime vardığım sonuç elbette hayır oldu. Bu odun ne anlar böyle jestlerden ya. :P Anlasa bile tembelliğinden kalkıp yapamaz. :) Şaka bir yana ben bu videoya bayıldım. Kyu aşkım iyice katlandı sanırım. o.O Masum bebekler gibi görünüyor. :3 İnsanın içini kıpır kıpır eden bir tanıtım olmuş. Kapanışın bu denli hoş olması gerçekten çok iyi gitti. 



Tüm bu tanıtım videolarının içinde en çok hoşuma giden Dongwoo olmuştu. Sanırım Kyu ikinci sırada yer alabilir. Bunuda söylemeden geçmeyeyim dedim. :)

Sungkyu Tanıtım Resmi





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder