18 Mart 2013 Pazartesi

Infınıte 'Man In Love' L Ver.



Beklenildiği üzere bugün Myungsoo fanlarının yüzü bir ayrı güldü. Kaldı son tanıtım videomuz olan liderimizin videosu. Tabi ardından yayınlanacak toplu tanıtım videosunu saymıyoruz şimdilik. 

Ben bu şapşala neden bu kadar çok gülüyorum hiç bilmiyorum. Onu bu şekilde sevmek daha çok hoşuma gidiyor sanırım. Mimiklerine, hareketlerine bir bakın! Rol yeteneği gerçekten berbat bir durumda. :D O-oh, o bir oyuncuyken bu kelimeleri kullanmamam gerekirdi. :P



Eminim sizde benim gibi o telefonu kırmak istiyorsunuz! Hayır ne var yani, ne gördün de bu kadar mutlu oldun söylede bizde bilelim. -_- 
 Bu arada kareli gömleğine de dikkat çekeceğim, yine giymiş bir sofrabezi çıkmış karşımıza. :D Bu çocuk hiç değişmeyecek. :)

Az önce öğrendiğime göre elinde taşıdığı kitabın üzerinde Dr.WL.İnfinite yazıyor. (kitabın altında, lacivert kısımda yazan yazı) Gerçekten kahkaha attıracak derecede komik değil mi? Woollim seni çok sevdiğimi daha öncede söylemiştim değil mi? :D 



Ve işte videoda en çok güldüğüm kısım üniversite sahnesi. :D Çocuğun aklı nerelerdeyse artık, tahtadaki yazıyı bile farklı görebilecek boyutta. :P Ahh L ahh sen adamı öldürürsün. Tam senlik video olmuş işte, buda en büyük kanıtı. Şaptalam benim. :3




L Tanıtım Resmi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder