14 Aralık 2012 Cuma

Melon Music Awards - 2012



Melon Music Awards...
Yaşamış olduğum MAMA şokundan sonra çok iyi geldi bu bana. ;)
Ödül meselelerine pek girmek istemiyorum doğrusu. Hem Mama tecrübem hemde Melon'a katılmayan grupların ödül alamayışı aslında bir nevi kafalarına göre karar verdiklerinin bir kanıtı. Super Junior, Exo, Cn Blue, Ft.Island v.b birçok ünlü grubun ödül alalama ihtimali çok düşük. Bu nedenle çok fazla grup olduğu için ödülleride, programlara göre bölüyorlar mı bilemiyorum.


Ben asıl meselem performanslara değinmek istiyorum. Ve açılışı K.Will ile yapalım, ne dersiniz? :)

Bana göre tam K.Will asaletine uygun bir sahne performansıydı bu. Bu şarkıya da ancak böyle bir sahne düzeni giderdi. Koltukta oturarak şarkı söylemesi apayrı bir hava oluşturmuşa benziyor. Ve ben bu havanın etkisini onlarca km uzaklıktan hissedebildiğim için mutluyum.
Performansı benim için mükemmel kılan bir diğer etmen elbette ki İnfinite H. :D Onların hiç beklenmedik bir anda sahneye çıkışı benim yüreğime indirmeye yeterli bir sebepti. Harikasınız çocuklar, sizinle gurur duyuyorum. Şarkı bitiminde K.Will'in her ikisine ellerini uzatması gerçekten çok hoştu. ^^




B.A.P, 2012 yılının en iyi çaylak gruplarından biri bana göre. Onları sahnede görmek mutlu etti beni. Warrior şarkısını söyleyeceklerini tahmin etmemiştim ama böyle bir güne de en iyi bu şarkı giderdi sanırım. He birde Jongumun üzerindeki kürke bayıldım. :D




Nell performansı izleyebileceğim aklımın ucundan dahi geçmemişti. Beklenmedik bir anda çok güzel bir süpriz oldu bu bana. Yeni çıkardıkları albüm sonrası en iyisi hak ettiklerini düşünüyorum. Bu performansı Sungkyu gözüyle izlemeyi çok isterdim. O an neler hissediyordur kim bilir.^^ Beni benden alıyor, Nell ve o dinlendirici sesi...




2NE1... Bu kızları seviyorum. :) Yaptıkları her işte gerçekten başarılılar. Mama da onlarıda görmeyi çok istemiş fakat görememiştim. Ardından burada karşıma çıkmaları çok iyi oldu. İnsanı nasıl coşturacaklarını çok iyi biliyorlar. Onlar sahnedeyken orada olmayı istedim...^^




Beast'in girişi .... Yoseob ile yapılan 'sevimli adam' açılışı yeterince gülme sebebiyken üstüne diğerlerinin birbirinden komik halleride eklenince kendimden geçtim resmen. :D Ki ve Dongwoon'umun yemek gösterisine diyecek laf bulamıyorum.
Performansa gelirsem işte bu 'Beast' farkı diyorum. Tekrar tekrar izleyebileceğim o muhteşem gösterilerden biriydi. bu çocuklardan enerji aktığını göremeyen, hissedemeyen var mı? :O




Günümü mükemmel hale getirmeyi başaran İNFİNİTE...
Bu çocuklara aşığım ve gerçekten onlarsız hiçbirşeyden zevk alamadığımı fark ettim. var olmaları mutluluk kaynağı.^^
İlk dikkatimi çeken elbette saçları oldu. :D Yeol'ün mavi ve Hoya'mın kırmızı ile süslediği saçları. Her ikisinede bu tarzı çok yakıştırdım. Yine de Yeol yerine Dongwoo yu mavi görmek isterdim. :P Hoya'nın saçları ile yaşadığım sıkıntı yavaş yavaş çözüme ulaşıyor gibi. :D Yine de saçlarını yukarı kaldırdığında kafasının büyük göründüğü bir gerçek. :D





Her neyse... Asıl olayımız performansa döndüğümde kalplerin atışını durduracak bir performans görüyorum. Çocuklar gerçekten bir harikaydınız, sizi seviyorum.^^ 
Hoya'nın Çince (sanırım öyle) yazdığı karaktere göre yapılan İntro dans beni bende aldı. Üstüne bu yetmez gibi birde Hoya'mın, İnfinite sembolünü çizdiği dansı hayretler içerisinde izlemekle meşgulken, şekilden şekile girdiğimi fark edemedim bile. :O Eski müziklere karşı zaten bir hayranlığım mevcuttur. The Chaser ile harmanlamaları bambaşka bir lezzet katmış. Sanırım bu performansı unutmam mümkün olmayacak. ^^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder