30 Aralık 2012 Pazar

Dramatic Blue & Dynamic Black

K-Pop'un rengi adı altında farkllı gruplardaki üyelerin bir araya getirilerek oluşturulduğu yeni gruplar (sadece Gayo Daejun özel) en çok beklenen performanslardandı bana göre. Ve gerçekten beklememize değmiş. ^^

Dramatic Blue

Woohyun (İnfinite), Yoseob (Beast), G.O (Mblaq), Niel (Teen Top) ve Jo Kwon (2AM)

Şarkıyı iki gün önce dinlediğimde çok beğenmemiştim. Güzel olmadığından değil de, daha hareketli beklediğim için çok fazla slow gelmişti. Şimdi ise performansla birlikte ne kadar göz kamaştırıcı bir hale büründüğünü görebiliyorum. Sanırım onlara bu şarkı çok fazla yakıştı. :) 
Performans girişi kesinlikle çok eğlenceliydi. Özelliklede G.O kısmı gülmek için birebir. Hepiniz harikaydınız çocuklar.^^





Dynamic Black

Hoya (İnfinite), Lee Joon (Mblaq), Ki Kwang (Beast), L. Joe (Teen Top) ve Jin Woon (2AM)

İşte bu performansı çok ama çok bekledim. Hoya'mın dansı ile bir harika olacağını biliyordum. (Kızların Hoya diye attıkları çığlıkların sinirimi bozduğunuda söylemeden geçemeyeceğim o.O)
Dans kralım yine yaptı yapacağını, ağzım açıp seyre daldım. :D

Film tadındaki girişten kim şikayetçi olabilir ki! Çok fazla söze hacet yok. Adamlar en iyisini yapmış. Beklediğimden fazlasını görmek mutluluk verici.^^
İşte en kral performans buydu. :O İzlerken hiç bitmesin istedim resmen. Tekrar tekrar izlesem doyamam ki buna. :D Hepsine teker teker ahh çekiyorum...
Ve şarkı gerçekten bir harika^^

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder