23 Aralık 2012 Pazar

'İnfinite H' Yıkıp Geçecek!



Mükemmel çiftim YaDong...
İki dev bir araya geldiğinde ortaya çıkacak sonuçta o denli inanılmaz olmalı tabi.
Ben ki Hip-Hop sevmeyen bir insan olarak onların çıkışını dört gözle bekliyorum. Bu İnfinite'e olan sevgimden değil de onlara olan inancımdan kaynaklanmakta. İkisinin bir arada ne kadar mükemmel olduğunu gördükten sonra bunun zıttı bir cümle kurmak en büyük haksızlık olurdu. Dans kralım ve Rap ustam... 

Woollim, Ocak 2013 de çıkacağını duyurduğundan beri hiç rahat durmadı yavrucaklar. Dinlenmek için zamanlarının olduğunu hiç sanmıyorum. Tüm bu zorlu aşamalardan sonra umarım beklentilerinden fazlasını almayı başarabilirler. ^^

Melon Müzik ödüllerinde K.Will'e eşlik ettikten sonra, Music Bank da Ailee'ye de eşlik ederek harika performanslara dönüştürdüler. 

Onların sadece sunuculuk yapmasını beklediğimiz M Countdown'da bize süpriz yaparak mükemmel yeteneklerini ortaya koydular.
Ocak ayını merakla bekliyorum. Umutlarımın kırılmayacağını biliyorum. Size güveniyorum çocuklar.

İNFİNİTE H ... Fighting!...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder