29 Aralık 2012 Cumartesi

KBS Gayo Daejun 2012

Oturdum resmen 2011 Gayo Daejundan beri bu senenin performansını bekledim. Tadı damakta kalıyor bunların. Eğer ki Kore'ye gideceksem mutlaka bu zamana denk getirmek isterim. Yılbaşına olan sevgimden değil de sırf K-Pop'un farklı yanını gösteren mükemmel Gayo Daejun için. ^^


Her zaman performans konusunda ilk önceliğim TVXQ ya aittir. Onları bu konuda geçebilecek grup tanımıyorum. Adamlar işin ustası. :O Boşuna en son performans onlara ait olmuyor işte. :P 
Yine harikalar ama bir önceki sene gibi intro kısmının olmayışı üzdü beni. Yinede tekrar tekrar izlecek videolardan biri. :) Söylemeden geçmeyeyim, elbette Sbs Gayo Daejun'u görmeden konuşmamak gerek. ;)





Elbette benim biricik İnfinite'im herşeyden önce gelir.^^  Onlardan Gayo Daejun için yeni bir albüm bekliyordum ama bu performans hiçte gerek olmadığını kanıtladı bana. Gecenin en iyi performanslarından biriydi. O başlangıç insanın yüreğine bile indirir yani o.O Tamamen farklı bir müziğe ritim uydururken harika görünmüyorlar mı? ahh ahh sanırım bu çocuklarla başım dertte. :)
Ve Kyu siyah saça döner :D Yakışmış ^^





Şupomenlerim yine coşturdu ortalığı. ;)
'Free Single' içine serpiştirilmiş 'sorry sorry' ve 'bonamana' :O Daebak :) İşte bu Seuper Junior farkı!





Cn.Blue mu görememek çok üzüyor beni :( Neyseki Gayo Daejundan mahrum bırakacak kadar yüzsüzleşmediler...
İnsana müzik dinlediğini hissettiren böyle bir grup varken başka söze gerek var mı? Dinleyip hissedelim ;)




SHINee... Bu çocukların havası farklı. Birde şu şarkıya Jong ile girmeseler çok iyi olacak heheh. 
Onew ve o sesi yok mu! :O
He birde kıyafetler dehşet, onlar ne öyle ya bu çocuklarında stilisti olmalıyım sanırım. :D




Beast ile coşacaksın, tam kopmalık bu çocuklar. :D Kafayı sallamamak elde mi ya hu ;)
Birde keşke ortaya salana kadar başka bir şey düşünselermiş. O ne öyle beğenmedim, kızların içinde. -_-





Adamlar 'Return's to 90' diye birşey yapmış çokta iyi yapmış :O
My Girl'in sevdiğim müziklerinde dans eden ikili İNFİNİTE H... Var mı ötesi? ^^
Hoya'mın sesi zaten beni benden alıyor üstüne birde DW sevimliliği eklenmiş. 
Ardından İnfinite'imin kardeş grubu Teen Top devreye girer. ^^ Sonrasında sırayla Sistar, Cn Blue, Miss A, Beast, Moon Hee Jun olarak devam ediyor.
elbette Beast ve Cn blue hakkında söylenecek çok şey var. Özelliklede Beast çok ama çok sevimliydi. Ve kapanışı çok iyi yaptılar. ^^











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder