9 Kasım 2012 Cuma

Sungkyu'dan en güzel hediye!! 'Another Me'






Woollim yine yaptı yapacağını. Hiç beklenmedik bir anda Kyu'ma yeni bir albüm çıkaracağını duyurdu. Bunu fazlasıyla hak ettiğini düşünüyorum. Hayallerine bir adım daha yaklaşmış olduğunu görmek beni çok mutlu etti. 
Albüm 7 Kasım'da piyasaya sürüldü ve ben tam iki gündür sadece bu şarkıyı dinliyorum. Tanıtım videosu yayınlandığında çok daha slow duran parçanın aslında öyle olmadığını gördüm. Bu benim için olumsuz birşey mi hayır... Kyu söylediği sürece ne olursa olsun beğenirim ben. :) Onun sesi her türü kaldırabilen cinsten. Bir 'Only Tears' dinlediğimde veya bir 'Because' dinlediğimde sese dair hiç bir uyumsuzluk göremiyorum.

Lafı çok uzatmaya gerek yok. Kısacası şarkıya bayıldım, bayıldım ve de bayıldım. Dinleyip neşelenelim... :)




Sungkyu - Shine







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder