20 Kasım 2012 Salı

Sungkyu - 60 Seconds

Bugün gerçekten güzel bir gün :) 
Beklediğinden fazlasını almak çok güzel bir duygu. Hayal kırıklığı yaşamamak elbette...
Neden mi bahsediyorum. Tabiki Kyu'mun biricik mini albümünden. Her bir şarkıya bayıldım. Bir insanın sesi nasıl her türlü şarkıya bu kadar uyum sağlayabilir gerçekten anlayamıyorum. Buna inanmak istemeyenler için en büyük örnek Sungkyu...

Böyle zor bir yola adım atacak cesarete sahip olduğu için ona gerçekten hayranım. Tek başına büyük işler başarabilecek güce sahip insan o. İnfinite ile güç bulan biricik liderim. Sen daima en güzelini hak ediyorsun.









Evet gel gelelim klip hakkındaki düşüncelerime 

Klip girişle yapmış yapacağını '60 saniye' nedir gayet iyi izah etmiş bize. L'in oyunculuğuna dair şüphelerim tamamen çürümüş durumda. Doğrusu bu kadar iyi bir performans çıkaracağını düşünmüyordum. Göz kırpma sahnesi hariç çünkü orada geçirdiğim gülme krizlerim devam etmekte 
Bu şarkının Kyu'yu çok fazla gösterdiğini düşünüyorum. Albümdeki diğer şarkılara baktığımda onun tarzına en çok uyan şarkı bu. Saç rengi ona çok yakıştı. Tam bir rockçı havası vermiyor mu insana sizce de?


Bu arada L ve Kyu'nun kıyafetler de gözümden kaçmadı  
Konu apayrı bir dünya  ben ki odun bir insan olmama rağmen acayip etkilendim klipten. L'in etkisinin de çok büyük olduğunu söylemeden geçmeyeyim. Hüznü çok iyi yansıtmış eşek  Duygu yüklü bir klip olmuş bu nedenle sözlerini çok fazla merak ediyorum. Bir an önce bakmak gerek 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder