30 Kasım 2012 Cuma

[Röportaj] İnfinite - Star Column


Sungkyu - "Benim en çok parladığım zaman İnfinite olduğumdaydı."




-Solo albüm için hazırlanırken, en çok hissettiğim duygu, üyelerin benim için ne kadar değerli olduklarıydı.
-İnsanlar her zaman gittiğimiz yerlerde gürültülü olduğumuzu söylüyorlar, biz gerçekten konuşkanız.^^
-Hatta aynı yatakhanede hergün birbirimizi görüyoruz, ama bizim hala söyleyecek çok şeyimiz var.
-Üyelerle konuşmak ve günü bitirmek, benim için günlük rutin haline geliyor.
-Biz her zaman, yurt dışında yemek yemeye çıktığımızda bile birlikteyiz, bir kişi eksik olduğunda onu ararım ve 'Hemen gel buraya! Yemek yiyeceğiz!' derim.
-Solo albüm çalışmalarımda yalnızlık hissetmedim çünkü üyeler daima benim yanımda bana destek oluyordu. MV çekimlerinde bile sabaha kadar benimle birlikteydiler. Onlara nasıl teşekkür etmeliyim bilmiyorum.
-Dongsaenglerim!! Ben bu son 4 yıldır hep şükrediyorum, bilinmeyen kişilerken bir araya toplandık, tıpkı bir puzzle gibi eşleştik,tek tek ve sonunda mükemmel bir resim haline geldik.
-Bir lider olarak, her zaman İnfinite'i '7 kişi' olmak yerine tek bir parça olarak düşünüyorum.
-Birçok konuda eksiğim ama her zaman beni izleyip, bana güvendiğiniz için teşekkür ediyorum.Her zamanki gibi birlikte olalım.
-Benim en çok parladığım zaman İnfinite olduğumdaydı. Gelecekte daha da çok parlamayı deneyelim! Bunu sakın unutmayın, ilerlemeye devam edeceğiz!! Fighting!!




Dongwoo - "2013 yılında çok güçlü olacağım."




-Duygularımı ifade edemiyorum, şu an aptal gibi hissediyorum, ama onlar gerçek duygularımı bildiklerinde daha iyi olurdu.
-Ailem için, fanlar için, duygularımı ifade edemediğimde bazen ihmalkarlık gibi görünebilir fakat öyle olmadığını gerçekten biliyorsunuz, değil mi? Haha!
-Benim silahım, her zaman her durumda olumlu düşünmek! Akıllıysanız ve olumlu düşünüyorsanız herşey iyi olacak.
-Popülerlik yerine, her zaman ilk etapta ne yapacağımı düşünüyorum! Ya da şarkı, dans veya kendime gülmek...
-Benim düşünceme göre, İnfinite üyeleri 2012 yılında gerçekten olgunlaştı.
-Yılbaşı yaklaştı! Üyeler arasında rap yapsak nasıl olur? Ayrıca noel'in anlamını unutmayın, lütfen, evi temizleyin!!!
-900 gün, böyle uzun bir süre boyunca bizi sevdiğiniz için çok teşekkürler, tekrar uzun bir süre birlikte olalım, büyük sayılarla!!!
-1000. gün yaklaştı? Bu güzel 1000. gün için ne istiyoruz? İnspirit!!!




Woohyun - "Teşekkürler"




-2012 birçok yönden, İnfinite ve benim için büyük bir yıl anlamına geliyor. Arena tur, ayrıca 3D film haline getirilmiş showumuzun galası ile yeni bir deneyim edinmiş olduk.
-Şimdilik 900 gün oldu, 9000 gün, 90.000 gün daha birlikte olalım.
-Sizin umudunuz olabilmeyi umuyoruz. Sizi seviyoruz! İnspirit!
-İnfinite birdir.
-1 +1 = 2 gibi, sadece tek tek, birlikte olmayı hissedelim!
-İnfinite adı sonsuzluk anlamına gelir.
-Ayrıca İnfinite bir idoldür.
-Bu yolda hala eksiklerimiz olabilir, ama her geçen gün bizi izlemeye devam edin.
-İdol sınırları ötesinde, gerçekten harika şarkıcılar olacağız. Bu yüzden Infinite biridir.
-Bundan 10 yıl sonrasında, değişiklik olmadan, sahnede şarkı söylemek için çok çalışacağım, şimdiki gibi.
-10 yıl sonra ne kadar büyüklükte bir kalp vereceğim çok merak ediyorum. ^^




Hoya - "Gelişen İnfinite"




-İlk çıkış yaptığımız zaman ve şimdi,yine aynı gibi görünüyor. Değiştiysem bile, belki o zamandan daha sakinimdir?
-Kişiliğim değişti, şmdi daha açık bir insanım ve negatif yerine pozitifim.
-Üyeler her zaman pozitiftir, etkinliklerde onların pozitif enerjileri bana güç veriyor.
-Hiç bitmeyen gülücüklerini toplayıp, beni değiştirdikleri için, onlara da (inspirit) teşekkür ediyorum.
-Gelecekte, mükemmel bir Hoya olmak için elimden geleni yapacağım ve İnfinite adım adım değişip, gelişmeye devam edecek.
-Ben 2012 yılında yaşadığımı hissettim. Kore ve yurtdışında konserler, Infinite H solo performansı, 3.mini albümümüz ve asla unutamayacağım oyunculuk deneyimim.
-Dongwoo hyung ile Infinite H - birim grup için hazırlanırken pek çok şeyi fark ettim.
-Size İnfinite ve İnfinite H deki farklı beni göstereceğim, bu yüzden lütfen bekleyin! Beklediğinizden de iyisini size göstereceğim!!!
-Benim için bir rüya gibi, rüyaysa eğer umarım uyanmam, şimdi çok mutluyum.^^
-Bu güne kadar bizimle olan İnspiritler çok teşekkür ederim. Gerçekten, bir şey söylemek istiyorum...Sizi seviyorum ^ ^




Sungyeol - "Gelecekte ben..."




-2012'den koşuyoruz, bazı zor zamanlarımız vardı ama bunun üstesinden gelebildiğimizi düşünüyorum çünkü birlikteydik.
-Üyelerle karşılaştıktan sonra kendime güvenim arttı.
-Güvenilir hyung ve dongsaenglerim olmasaydı, İnfinite Sungyeol olamazdı.
-İnfinite! Çok çalışmaya devam! Kendinize iyi bakın.
-Bazen insanlar bana "Geçmişe dönmek ister misiniz?" diye soruyor, asla istemem! Eğer gidebileceksem, geleceğe gitmek isterim. (gelecekte) nasıl yaşadığımı görmek isterim.
- İnfinite gibi mükemmel performanslar segilemeyi umut ediyorum.
-Daha gelişen bir Sungyeol olacak ve sizi hayal kırıklığına uğratmayacağım. Beni izleyin lütfen.^^
-Gelecekte İnfinite böyle 7 üye ile birlikte kalabilirse güzel olur ve birçok sevgi kazanır. Sadece 900 gün değil, 900.000 gün, sonsuza.^^




Myungsoo - "Üyeler benim gücüm."




-Geçekten meşguldüm, sitcom başladı, Arena tura hazırlanmak için zaman ayırmak zorundaydım, uyku için yeterli zamanım yoktu ama nedense ben harika hissediyorum.
-Her zaman yorgun hissettiğim zamanlar oldu, ancak o anda, üyeler geldi ve bana yardım etti!
-Buna ek olarak, hyunglarım meşgul olduklarında bile her zaman bana destek oldular,sitcom çekimlerinden döndükten sonra, bazı zamanlar diğer şeyler için erken ayrılmak zorunda kaldım. Ama hyunglarımın o sevimli mesajları bana güç verdi ve daha iyisini yapmak zorundaymışım gibi hissettirdi.
-İnsanların İnfinite'i 7 kişilikli ve büyüleyici bilmesini istiyorum.
-Ben sürekli "Siz çok geliştiniz" duymak istiyorum, sadece bir süre için değil devamlı olarak.
-İnfinite, artık benim bir ailem. Umarım gelecektede böyle devam edebiliriz.




Sungjong - "2013, benim yeni görüntüm"




-Kyu Hyung, mahalle kardeşi gibi, çok rahat.^^
-Woohyun hyung,muziptir.
-Hoya Hyung,her zaman güvenilir.
-Sungyeol hyung, örnek öğrenci duygusu veriyor.
-L hyung, biraz soğuk görünüyor.
-Onlar benim abilerim ve kimseyle yerleri doldurulamaz.^^
-Çünkü her zaman hyunglar ile birlikte olduğum için yalnız hissetmiyorum, teşekkürler abilerim ~~~ ^^
-Şu an benim için en önemli şey 'İnfinite'
-Önümüzdeki 10 yıl içinde elimden gelenin en iyisini yapmalıyım, sahnede şarkı söylerken ve dans ederken mutlu görünebilmeliyim.
-2013 yılında size daha önce hiç göstermediğim Sungjong yanımı göstereceğim.!!! ><
-Biz her zaman gelişen ve hayranlarını utandırmayan İnfinite olacağız!! Sizi seviyorum!



Kaynak: İnfinite7soul
Çeviri: aliyebusra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder