11 Ocak 2013 Cuma

İnfinite H - M Countdown 'Without You + Special Girl'





Bu videoyu görür görmez bir panik kapladı içimi. Kalbimin atışını duymalıydınız!

Büyük bir merakla videoyu izlerken, yüzümden kocaman sırıtma ifadesi kaybolmadı hiç. :D Harika olacaklarını biliyordum ama içimde Rap'e karşı beslediğim önyargı tedirgin olmama sebep oluyordu hep. Sanırım Special Girl ile o büyük rahatlama duygusunu tadabildim. Şarkıya gerçekten bayıldım. Hoya'nın kadifemsi sesinin yanında, şarkıya eşlik eden Dongwoo'm beni benden aldı. Bu ikiliyi seviyorum. ^^

Siyahlar içinde harika görünüyorlar. Helede DW nun cekete erimiş durumdayım. Benimde olmalı ondan bir tane. :D  Ve araya maydonoz olan İnfinite :D Kyu'dan gözlerimi alamadım desem yalan olmaz. Cidden harika görünüyordu. Tabiki diğerleride her zaman için öyle. ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder