11 Ocak 2013 Cuma

İnfinite H - Fly High



Şarkı Listesi


1. Victorius Way
2. Special Girl (feat. Bumky)
3. Without You (니가 없을때) (ft. Zion.T)
4. I Can’t (못해) (ft. Gaeko of Dynamic Duo)
5. Fly High (Ft. Baby Soul)



Victorius Way

Bu şarkının melodisine bayıldım. Sözlerini geçtim sırf o müzik için ayrı bir zevkle dinlenir. İnsan yerinde duramıyor öyle değil mi? 




Special Girl




Without You

Uzun zamandır dinlediğim ve İnfinite H'ın mükemmel bir albümle dönceğini tahmin ettiğim şarkı. Rap'e karşı tüm önyargılarım kırılmış durumda. ^^



I Can't

Albümün tanıtımı yayınlandığında bir tek bu şarkıyı sevemeyebileceğimi düşünmüştüm. Şimdi ne kadar yanıldığımın farkındayım. Nakarat kısmına bayıldım resmen ve sürekli dilimde. Az biraz Korece bilgimde sözlerinin aslında çok güzel olduğunu söylüyor bana. ;) Gaeko'nun sesi gerçekten çok yakışmış şarkıya. ^^

그렇게도 풋풋했는데, 너 하나면 다됐었는데 
kırohkedo putputhennınde, no hanamyeon ta dössossınnınde

설레임은 서서히 멈추고, 넌 너무 편하기만 해
solleimın sosohi momçugo, non nomu pyeonhagiman he

너의 말에 집중이 안돼, 때로는 지겹기도 해
noye mare çibçungi andö, dteronın çigyeobgido he

ve diğer ikinci kısım... insanın diline dolanmıyor değil ;)




Fly High

Baby soul ile düet yapmaları çok iyi olmuş. Bu kızın sesini seviyorum ama pek dolaşmasın o bizimkilerin yanında yinede. :P Her neyse şarkımıza gelirsek bunuda çok sevdim. Hoya'nın sesinin bu kadar belirgin olması ürpertici. :D 





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder